Trött



Trött tjej, trött på allt ärligt.
Jag avskyr att jag är en sån god person som gör allt för alla och ingen säger inte ens tack? Eller gör något detsamma.

Jag är så dum och har en så dum hjärta.
Men när jag tänker efter, jag kommer dö lycklig iallafall. Med tanken på att jag har gjort något bra, och det är att jag funnits för folk när dom behöver någon.



Rojas

Bra inställning Perla!

2015-04-03 / 15:44:07
URL: http://nathyrojas.devote.se
dimitra

hejsan, jag undrar bara villken storlek har du på din näspiercing och vart köpte du den?

Svar: Oj, ingen speciell storlek dock är den inte jätte tjock själva ringen, så nog de bäst smalaste som finns o köpte den vid en affär som finns en trappa upp för punkshop i tc :)
Perlita Nuñez

2015-04-22 / 23:58:45
Anonym

Hej! Jag undrar om kusin alejandro är straight? För jag tycker söt men får lite andra vibbar

Svar: Hej! Ja det beror på vad för vibbar du ger honom ju! :)
Perlita Nuñez

2015-05-13 / 23:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback