Crazy curly hair


Många bett mig göra en video på hur jag lockar håret. 
Och nu när jag hade lite tid så passade jag på.

Jag tvättar alltid håret dagen innan jag lockar, varför? för mina lockar håller längre då.
Jag har ju igentligen spikrakt hår och det blir platt så fort jag lockar efter jag tvättat.

Och så använder jag Hårmousse innan och fönar det och sedan lockar.

Min locktång är från Media mark Märket : OBH Nordica 5842

En av dom bästa locktångerna jag testad! Värms jätte snabbt på bara några sekunder, Man får även med dig värmehandskar, Och sliter inte på håret så mycket som flesta locktånger gör.

Jag börjar alltid med mellanstora sektioner i nacken och ju längre upp jag kommer destå mindre sektioner tar jag, varför jag gör så? för det skapar ännu med volym.

När jag lockat klart all hår så tar jag en borste och tuperar det lite lätt så jag får ännu mer, fylligare hår.
och sedan drar jag igenom med fingrarna så lockarna öppnar sig.

Avslutar med en enkel hårspray och Vòila!

Hoppas videon räckte för er och som sagt rekommenderar verkligen locktången!
Du kan göra små till stora och vågiga lockar beroende på hur du gör!


Anonym

Äntligen!!! Så jäkla fint hår du har arita!

2015-05-20 / 09:05:37
Anonym

Omggggg trodde du hade naturligt lockigt för SÅ grymt är det. Måste köpa samma locktång

2015-05-20 / 17:23:45
Anonym

hur lång tid tar det för dig att locka ditt hår?

Svar: 1 timme beroende på hur snabb jag är ❤️
Perlita Nuñez

2015-05-20 / 17:47:28
milina.blogg.se

Jättefint!

Svar: Tack fina du <3
Perlita Nuñez

2015-05-22 / 00:20:20
URL: http://milina.blogg.se/
J'

Så vacker hår du har gumman! Du borde gör en eyebrow tutorial och make up tutarial

Svar: Tack finaste du! Och imorgon kommer det upp en video! Hoppas du kommer gilla den.

Massor med varma kramar till dig <3
Perlita Nuñez

2015-05-24 / 20:14:57
URL: http://jeds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback