Nytt steg i livet.

Idag har jag tagit ett beslut att börja vattenfssta varannan dag.


Jag under en lång period har känt mig annorlunda och deprimerad.
Jag är inte nöjd för hur jag ser ut och hur min kropp ser ut.

Det här beslutet tog en lång tid att ta, först så tänkte jag ta den pga att folk kommenterade oftast.
Varför har du ett streck på magen, varför hitoch  varför dit.
Pga av min operation jag gjort när jag föddes så kommer jag inte kunna ha en "bra kropp" som dem flesta har.
Det går inte, men jag insåg sen.. nej jag ska göra det här för mig, så jag mår bra, så att jag är nöjd, och får höra bra kommentarer som livar upp min dag.

Jag vill göra detta för mig, jag vill kunna lyfta upp mig själv och jag tror verkligen detta kommer hjälpa mig.


Och jag älskar er alla som stöttat mig till Max, ni är guld!

Jag kommer redan imorgon måndag fasta 2 veckor utan mat och bara dricka vatten.
Efter denna månad lägger jag upp från 5juni till 5juli, slltså före oxh efter bild, och berätta om jag har fått några biverkningar osv.

 




Glöm aldrig att vi alla är unika, olika.
Men oavsett hur olika och unika vi är, så är vi alla fina på vårt egna sätt, låt aldrig någon trycka ner dig på någon sätt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback