Giveaway

Det är dags för Give Away!

Nu har ni chansen och vinna allt på bilden!
Varje månad ska jag köra en tävling där man kan vinna en massa smink produkter!
 
Nu kan ni vinna allt på bilden genom att:
1. Följa mig på instagram ( klicka HÄR)
2. Kommentera vad din favorit smin produkt är och varför.
 
Helt simpelt!
Drar en vinnare på söndagen den 2/4
Kl 16.00
 
( extra lott om ni ger en shoutout på instagram )
 
 
 

None

Min favorit smink produkt är maybelline fit me concealer. Använder den hela tiden och för att man kan använda den med eller utan foundation!

2017-03-31 / 19:41:13
Anonym

Följer dig redan på instagram. Vet inte om meningen är att man ska kommentera här eller någon annanstans men jag kör här. Mitt favorit smink är nog nyx för jag har använt mycket av de. Nu har jag beställt något annat som kallas W7 och längtar för att börja prova det 😍😍 Mvh Celin instagram Djenanovic 😘

2017-03-31 / 19:45:12
Anonym

Följer dig redan på instagram. Vet inte om meningen är att man ska kommentera här eller någon annanstans men jag kör här. Mitt favorit smink är nog nyx för jag har använt mycket av de. Nu har jag beställt något annat som kallas W7 och längtar för att börja prova det 😍😍 Mvh Celin instagram Djenanovic 😘

2017-03-31 / 19:45:13
Anonym

Följer dig redan på instagram. Vet inte om meningen är att man ska kommentera här eller någon annanstans men jag kör här. Mitt favorit smink är nog nyx för jag använder mig mycket av nyx. Nu ska jag börja prova W7 märket så får vi se vad jag tycker om de 😍 Mvh Celin instagram Djenanovi

2017-03-31 / 19:48:26
Eldaah

Åååh behöver det här i mitt liv 😝 Jag är helt fast på Anastasia contour kit 😍😍 älskar verkligen den!!

Såg din live idag och tänkte att jag tipsar om ett schampo och balsam från Marc Anthony. Hände mig samma sak som dig när jag ville få ljusare och hans produkter är intill magiska. Testa!!

Lägger till dig på instagram!

Ha en fin helg!

2017-03-31 / 20:18:48
Eldaaah

Tråkigt att min kommentar ej kom fram!

Jag skrev.

Åååh det här är vad jag behöver i mitt liv 😝 Min absoluta favorit är contour kit från Anastasia. Älskar den!!


Sen tänkte jag tipsa om hårprodukter från Marc Anthony. Såg din live och jag het också varit med om samma sak när jag skulle göra håret ljusare men han produkter är helt jävla fantastiska. Verkligen värt att testa!!

Lagt till dig på Instagram nu 😊

2017-03-31 / 20:25:34
Tolinkervanci

Hejsan! Tolinkervanci heter jag på instagram. Eftersom jag är en nybörjare i smink så har jag inte så många favoriter i produkt men något som jag absolut inte kan gå utan är concealer från fit me. Jag är som sagt nybörjare och jag tycker att att concealern räcker gott och väl för en vanlig vardag för mig som har mörka ringar under ögonen. Fördelen med den är nog att jag inte behöver foundation under då jag fortfarande inte hittat något som passar mig. Efter att ha testat några andra concealer från andra märken har jag äntligen hittat en som verkligen täcker för mig och som håller rätt länge. Jag är på jakt efter nya produkter och din livesändning på Facebook var mycket givande kan jag säga! Tack ska du ha!

2017-03-31 / 20:52:30
Mikaela

Följer dig redan 😊
Jag skulle vilja vinna det här för måste förnya min sminkväskan men lite svårt när man är nybliven mamma 😘

2017-03-31 / 20:55:26
Susanna/sussu56

Har inte riktigt favvo smink pga alla åren jag arbetat på rest så har jag ej haft möjlighet att använda smink. Det är varmt, kvaft, svettigt dvs ingen ide att ha smink. Men nu till aug/sept ska jag börja jobba på kontor inom ekonomi så då är denna sett helt klart bäst att börja med. Komplettera med annat också. Sussu56 heter jag på insta och följer dig där 👍👍

2017-03-31 / 22:50:53
None

Hej igen jag skrev den första kommentaren. Glömde skriva att jag heter _st3phi på insta och började fööja dig igår haha :)

2017-04-01 / 11:46:43
Nadja

Följer dig nu.du är grymt duktig.försöker lära mig mer om sminkning. 😍 skickade mitt tips på insta 😊

2017-04-01 / 12:52:07
Cornelia Sommar

Varit aktiv följare sedan ditt instagram konto blev stort! Min favorit smink produkt skulle jag helt klart säga är mitt e.l.f cool bronzer eftersom speciellt för mig som är vitblek som ett spöke lyckas få ett djup i ansiktet, ett måste för mig är ju smink som ej är djurtestat.. där går ju många sminkmärken bort. E.l.fs smink är inte bara skonsam för djuren och huden utan även för plånboken ;)) instagram - Corneliasommar

2017-04-01 / 13:36:10
Anonym

hej där😊
va grym du är på makeup😊.jag är makeup galen som du kanske ser på min instagram makeup_fashion_homedecoration
favoritsmink just nu är nog the balm Bahama mama för en vågig solkysst look och lumenes matta foundation,lägger sig jättefint på huden.

2017-04-01 / 15:56:04
Christina Johansson

Hej! Cjohaansson heter jag på instagram. Började precis följa dig. Såg din live som du sände igår på Facebook och vart helt överlycklig när du sa att du skulle ge en give away på din blogg, måste även bara tillägga att du är sjukt fin! Och ditt hår är rena goals 😍 Denna give away vore super just nu då ekonomin just nu inte ser så bra ut men man har ett stort behov av smink haha. Har inga speciella favoriter inom skönhet men en vän överraska mig med en foundation som sägs vara en av världens täckaste och det var den verkligen!!! Älskar den!! Sminket satt verkligen on top en hel dag. Är absolut värt att prova om man ännu inte funnit en foundation man tycker om som verkligen täcker. Behövs ingen concealer. Du får ha det bäst! Och hoppas du får en underbar helg! Kramar från Christina

2017-04-01 / 18:59:55
Jessika

Hej Jessikasafar på insta,
Jag älskar verkligen The Balm Mary-Lou highlighter den funkar till vardags och fest, man ser och känner sig fräch hela dagen.The balm mary-lou

2017-04-02 / 14:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback