Bubbel halv uppsättning


Då vart det dags för en steg för steg halvuppsättning!

Jag börjar med att locka håret med en plattång, går liks bra med en locktång!

1. Kamma ut lockarna så du får mer volym och mer år beach waves looken!

2. dela håret i hälften, jag brukar görs från början av örat till andra örat!



3. Borsta noga så det sitter tajt!
Jag brukar lägga lite gelé så det sitter tajt och sleek!
4. Sätt upp i en tofs!

5. Nu behöver du en massa tofsar!
Sätt en tofs en liten bit från den första tofsen så det blir som en liten "bulle"
6. Såhär ska det se ut!
7. Nu gör du så många du kan!
Den här uppsättningen heter " ponytail bubbel"
8. Nu är det klart! Om du vill dölja tofsarna kan du virvla runt med en slinga av dig hår där tofsen är för o "dölja den"


Påminner mig lite om Aladdin!
Haha! Prinsessan Jasmine har ju typ liknande hår fast då har hon hel tofs!

Slut resultat:





Alexandra

Fint hår :D

2016-06-08 / 22:37:16
URL: http://matlivhalsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback